راه های کاهش وزن - 5 رژیم لاغری عجیب و عملی
راه های کاهش وزن - 5 رژیم لاغری عجیب و عملی

راه های کاهش وزن – ۵ رژیم لاغری عجیب و عملی

راه های کاهش وزن – ۵ رژیم لاغری عجیب و عملی در روزگار غریب!

۵ مورد از راه های کاهش وزن که بسیار عجیب هستند!
سوزاندن چربی بیشتر موجب کاهش وزن و داشتن وزن ایده آل می گردد. ورزش و فعالیت مناسب و منظم , و رعایت رژیم هر دو راه های کاهش وزن و لاغری است.

۱) در معرض سرما قرار گرفتن
در معرض سرما قرار گرفتن , با تحریک و افزایش فعالیت بافت چربی قهوه ای , موجب افزایش متابولیسم بدن می شود.
چربی در بدن به صورت چربی سفید و چربی قهوه ای ذخیره می شود . انباشت بیش از حد چربی سفید باعث التهاب , مقتومت به انسولین و انباشت چربی بیشتر است. در مقابل چربی قهوه ای در افزایش سوزاندن کالری , کاهش وزن و کنترل دیابت نقش دارد. چربی قهوه ای در افراد چاق بسیار کمتر از سایر افراد است.
مطالعات انسانی نشان داده اند که با توجه به میزان فعال بودن چربی قهوه ای در افراد , در معرض دمای چایین قرار گرفتن در کاهش وزن و لاغری موثر است.

۲) نوشیدن اب یخ
نوشیدن اب به طور کلی در افزایش متابولیسم تاثیر دارد. نکته قابل توجه آن که برخی مطالعات ثابت کرده اند که با نوشیدن آب یخ میتوان این تاثیر را افزایش داد.

راه های کاهش وزن - 5 رژیم لاغری عجیب و عملی
راه های کاهش وزن – ۵ رژیم لاغری عجیب و عملی

۳) جویدن آدامس
جویدن آدامس باعث ایجاد احساس سیری و پری است و در نتیجه موجب کاهش دریافت کالری می گردد. همچنین جویدن آدامس ممکن است در افزایش سطح متابولیسم نیز موثر باشد.

۴) اهدای خون
علاوه بر آنکه اهدای خون کاری خدا پسندانه است و زندگی افراد را نجات می دهد. اهدای خون به صورت موقت موجب افزایش سوزاندن کالری می گردد. با اهدای خون , بدن برای تولید پروتئین , گلبول قرمز و سایر ترکیبات خونی نیاز دارد انرژی بیشتری مصرف کند.

۵) خندیدن
خندیدن موجب افزایش قوای مغزی و فعالیت جسمانی , افزایش قدرت حافظه , سیستم ایمنی و عملکرد عروق می گردد.همچنین خندیدن موجب سوزاندن چربی و کالری است .

 

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

ایا خواب چاق کننده است

ایا خواب چاق کننده است ؟

ایا خواب چاق کننده است ؟؟؟ ایا خواب چاق کننده است خواب کافی و عمیق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *