راههای کاهش وزن سریع
راههای کاهش وزن سریع

راههای کاهش وزن سریع

راههای کاهش وزن سریع

کنترل وزن در محدوده نرمال یکی از اصلی ترین اصول برای حفظ سلامتی است. چاقی و اضافه وزن زمینه ابتلای فرد به بیماری های مزمن نظیر دیابت, پرفشاری خون, کبد چرب و امراض قلبی می کند.

پایبندی به برنامه کاهش وزن برای افراد پرخور بسیار دشوار است. در اینجا چند راهکار ارائه می دهیم تا بتوانید این سختی را تا حدی آسان کنید.

۱٫ یک نفر را به عنوان مراقب سلامت خود انتخاب کنید. این فرد بهتر است از عزیزان شما باشند که شما دوستشان دارید. از او بخواهید تا شما را در برنامه کمک کند و اگر نکات را فراموش کردید به شما یاداوری کند.

۲٫ دفترچه ثبت احوال داشته باشید! این دفترچه را با دفتر خاطرات اشتباه نگیرید!! در آن با ذکر تاریخ تمام اندازه های خود را ثبت کنید مانند وزن, دور شکم. صفحه بعد را به هدف اول خود اختصاص دهید. به طور مثال تا ۳ ماه دیگر می خواهم به وزن X برسم. این هدف را همیشه در ذهن داشته باشید. حتی در سفر و مهمانی نیز فراموشش نکنید.

راههای کاهش وزن سریع
راههای کاهش وزن سریع

۳٫تحت نظر باشید! به سلامت جسم و روح خود احترام بگذارید. رژیم کاهش وزن چیزی دم دستی و پیش پا افتاده ای نیست که هرکس توانایی تنظیم آن را داشته باشد. همانطور که برای خرید انواع غذاهای ناسالم و بیمار کردن خود هزینه کرده اید, حال برای برگشتن سلامتی خود کمی هزینه کنید تا اصولی و بدون عارضه وزن کم کنید. به خاطر داشته باشید تنها وزن کم کردن هدف نیست بلکه درست وزن کم کردن و سلامتی در همه عمر مهم است!

۴٫لباس های دوران چاقی خود را نگه دارید و وقتی از برنامه خود خسته و دلزده شدید آن ها را بپوشید تا ببینید با تلاش به هدف نهایی خود خواهید رسید.

۵٫ به خود با رسید به اهداف کوتاه مدت پاداش دهید. این پاداش هر چیزی می تواند باشد. اما خوراکی ناسالم نباشد!!!

۶٫ اصلی ترین بخش برنامه کاهش وزن, تثبیت وزن است. پس از رسیدن به وزن ایده آل باید برنامه ای داشته باشید تا وزن فعلی را حفظ کنید.

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

اشتباهات رایج در کاهش وزن

اشتباهات رایج در کاهش وزن

اشتباهات رایج در کاهش وزن کاهش وزن و لاغری از تمایلات بسیار رایج امروزی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *