چرا ورزش نمی کنیم
چرا ورزش نمی کنیم

چرا ورزش نمی کنیم ؟

چرا ورزش نمی کنیم ؟

ما چرا از ورزش فرار می کنیم؟

با سبک زندگی نشسته امروزی که بیشتر افراد ساعات طولانی روز را در حالت نشسته هستندع توصیه به ورزش امری کاملا جدی است. که همه افراد برای حفظ سلامتی باید این توصیه را عملی کنند.

ورزش کردن به خصوص برای افرادی که دچار بیماری های مزمن مانند دیابت, چاقی, پرفشاری خون, چربی خون بالا هستند امری کاملا ضروری است و حتما برای پیشگیری از پیشرفت روند بیماری باید ورزش منظم انجام دهند.

در این بین بیشتر افراد ورزش نمی کنند و بهانه ها و موانعی را برای انجام ورزش قائل هستند. در این مقاله برخی از این موانع و راه حل های آن را بیان می کنیم.

وقتی برای ورزش کردن ندارم!
نیازی نیست که حتما چند ساعت در روز را به خاص ورزش کردن اختصاص دهید. شما می توانید با استفاده کمتر از وسایل ماشینی فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. به طور مثال به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید. استفاده از پله ورزشی عمومی برای کل بدن است و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می کند. یا می توانید با فاصله یک یا دو ایستگاه از محل کار ماشین خود را پارک کنید و بقیه مسیر را پیاده بروید.

چرا ورزش نمی کنیم
چرا ورزش نمی کنیم

انرژی و انگیزه کافی برای ورزش کردن ندارم!
قبل از ورزش باید این احساس نیاز در شما شکل بگیرد که برای افزایش کارایی و کیفیت زندگی خود باید ورزش کنید. تغذیه پیش از ورزش نیز مهم است تا در حین ورزش دچار افت قند خون و خستگی نشوید.

به نظرم ورزش کردن, خسته کننده و حوصله سربر است!
ورزش نه تنها خسته کننده نیست بلکه با افزایش سطح ترشح هورمون های شادی موجب ایجاد نشاط و دل زندگی در افراد می شود و این شادی در تمام روز همراه شما خواهد بود.

باشگاه رفتن برای من سخت است!
بسیار خوب! اصلا نیازی نیست که حتما به باشگاه ورزشی بروید شما می توانید در منزل و یا در پارک ورزش کنید.

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

غلبه بر دیابت

غلبه بر دیابت

غلبه بر دیابت بایست و غول دیابت را مغلوب کن! با رزیم غذایی دیابتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *