رژیم 3 روزه انگور
رژیم 3 روزه انگور

رژیم ۳ روزه انگور

رژیم ۳ روزه انگور | آیا انگور به کاهش وزن کمک می‌کند؟
ترکیبات موجود در انگور اثرات مثبتی بر سلامتی و کنترل اشتها دارد اما این به آن معنا نیست که خیلی جادویی و در یک شب وزن شما را به وزن طبیعی برساند!

رزوراتول انگور و کاهش وزن: انگور قرمز حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان قوی به نام رزوراتول است که در درمان بیماری‌هایی مانند سرطان, بیماری قلبی و دیابت موثر است. تحقیقات نشان داده اند که مصرف آنتی اکسیدان (رزوراتول) با کاهش وزن نیز رابطه مستقیم دارد.

آنتی اکسیدان رزوراتول موجب تحریک تولید بافت چربی قهوه ای است. بافت چربی قهوه ای برخلاف بافت چربی سفید , بافتی فعال است و انرژی مصرف می کند. بهترین منبع رزوراتول انگور است.

الاژیک اسید و کاهش وزن: این اسید چرب در انگور به خصوص انگور قرمز تیره خاصیت چربی سوزی دارد. الاژیک اسید رشد سلول چربی را کند می کند و همچنین موجب تقویت و بهبود سرعت سوخت و ساز سلول های کبدی است. طبق نتایج تحقیقات انگور عملکرد کبد را در افراد چاق و مبتلا به اضافه وزن تقویت می کند.

 

رژیم 3 روزه انگور
رژیم ۳ روزه انگور

 

 

انگور و رژیم کاهش وزن: با دریافت کمتر کالری نسبت به کالری که در روز می سوزانید کاهش وزن رخ می دهد. البته توجه داشته باشید که رژیم های تازه مد شده مانند رژیم تک بعدی انگور که توصیه می‌کنند در دوره زمانی خاص خورده شود, به هیچ وجه به لاغری سالم منجر نمی شود. بلکه کاهش وزنی درست و اصولی است که همراه اصلاح سبک زندگی و رفتارهای غذایی باشد تا پس از پایان دوره رژیم لاغری , وزن بدست آمده تثبیت شود و مجدد اضافه وزن ایجاد نشود.

با توجه به نکات یاد شده در باره خواص فوق العاده انگور در لاغری, می‌توان نتیجه گرفت انگور میوه ای بی نظیر در برنامه کاهش وزن است که مقادیر بالایی از مواد مغذی ضروری را برای بدن تامین می کند.

انگور تازه بسیار شیرین و انرژی دهنده است و ممکن است دچار پرخوری از آن شوید. پس بهتر است پیش از خوردن حتما میزان مشخصی از آن را برای خود در ظرف گذاشته تا زیاده روی نکنید. همچنین محصولات جانبی انگور شامل انواع خشک شده آن کشمش, مویز , شربت انگور, انواع شیره انگور در کنترل اشتها بسیار موثر و موجب افزایش سطح انرژی بدن است.

کانال تغذیه سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *