روش های لاغری سریع - کاهش وزن در سه روز
روش های لاغری سریع - کاهش وزن در سه روز

روش های لاغری سریع – کاهش وزن در سه روز

روش های لاغری سریع – کاهش وزن در سه روز

روش های لاغری سریع
اگرچه کاهش وزن و لاغری طی سه روز , امری غیر معقول به نظر می رسد . اما اگر در رعایت عادات غذایی صحیح و ورزش کردن ثابت قدم باشید , حتما نتیجه ماندنی و همیشگی خواهد داشت !
کاهش وزن در کوتاه مدت , معمولا از دست دادن آب و یا عضله است . برای چربی سوزی باید در طولانی مدت رفتارهای غذایی اصلاح شوند .

گام نخست
در وعده های غذایی خود از غذاهای واقعی استفاده کنید ! غذاهای واقعی عبارتند از سبزیجات تازه , میوه تازه و فصلی , برنج , گوشت و ماهی که سرشار از ویتامین ها , املاح معدنی , فیبر و سایر ریزمغذی های ضروری می باشند .
غذاهای ناسالم مانند هله هوله , عذاهای سرخ شده و آماده , فست فود حاوی مقدار زیادی کالری ناخواسته هستند که باعث چاقی می شوند . همچنین در بردارنده مقدار زیادی نمک , چربی مضر , قند می باشند .
حذف غذاهای غیر واقعی و ناسالم تا حد بسیار زیادی به کاهش وزن سریع کمک می کند .

روش های لاغری سریع - کاهش وزن در سه روز
روش های لاغری سریع – کاهش وزن در سه روز

گام دوم
حجم وعده های خود را کم کنید . از ظرف کوچک و چنگال برای غذا خوردن استفاده کنید . از حذف وعده ها پرهیز کنید . حذف کلی یکی وعده غذایی باعث افت در سرعت متابولیسم بدن می شود . چربی سوزی را به مشکل بر می خورد .
برای جلوگیری از پرخوری و مصرف اسنک های پرکالری و پرچرب , بهتر است مغزهای خام و میوه های خشک را همیشه به همراه داشته باشید . تا در زمان گرسنگی از آن ها بخورید .

گام سوم
حداقل روزی ۶۰ دقیقه ورزش کنید . این ورزش باید به صورتی که باشد که ضربان قلب و تنفس افزایش یابد . هر چه بیشتر فعالیت کنید , چربی سوزی بیشتری خواهید داشت . به جای آسانسور از پله رفت و امد کنید . انجام ورزش های دسته جمعی و هوازی به شادابی و کاهش وزن کمک بسیاری می کند . در طی هفته ورزش های پر جنب و جوش مانند والیبال , بدمینتون , دوچرخه سواری و … انجام دهید .

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

کاهش وزن و لاغری سریع

کاهش وزن و لاغری سریع

کاهش وزن و لاغری سریع راه های زیادی برای کاهش وزن و لاغری سریع وجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *