درمان کبد چرب گرید 1 با دارچین
درمان کبد چرب گرید 1 با دارچین

درمان کبد چرب گرید ۱ با دارچین

درمان کبد چرب گرید ۱ با معجزه دارچین

درمان کبد چرب گرید ۱ با مصرف دارچین امان پذیر است . دارچین خواص فوق العاده ای برای سلامت بدن دارد که یکی از آن ها تاثیر بر بیماری کبد چرب است .

تحقیقات جدید حاکی از آن است که این ادویه معطر و خوشبو موجب تعدیل سطح آنزیم های کبدی , چربی خون , فاکتورهای التهابی نظیر ( پروتئین C ) و بهبود مقاومت به انسولین ( سندرم متابولیک ) می گردد .

تاثیر آن بر کبد چرب بسیار شگفت انگیز است . زیرا شیوع این بیماری با توجه به سبک زندگی غلط و رژیم غذایی نامناسب در حال افزایش است . کبد چرب غیر الکلی یکی از شایع ترین بیماری های کبدی در سراسر دنیا است . در صورتی که این بیماری کنترل و درمان نشود خطر ابتلا به سایر بیماری ها نظیر دیابت نوع ۲ , سیروز کبدی و سرطان کبد در فرد افزایش می یابد .

درمان کبد چرب گرید 1 با دارچین
درمان کبد چرب گرید ۱ با دارچین

دو فاکتور اصلی ابتلا به کبد چرب مقاومت به انسولین و استرس اکسیداتیو است . انسولین باعث تحریک کبد به تولید بیشتر چربی است که چربی تولید شده در همان بافت کبد انباشته می شود . اثر مخرب رادیکال های آزاد در بدن بر چربی های کبد باعث بروز استرس اکسیداتیو و افزایش التهاب کبد است . دارچین بر هر دو این عوامل موثر است .

دارچین موجب افزایش حساسیت بدن به انسولین می شود و در نتیجه لازم نیست مقدار زیادی انسولین ترشح شود و اثرات انسولین بیش از حد بر بدن تا حد زیادی کاهش می یابد . دارچین موجب بهبود کبد چرب و کاهش توده چربی در ناحیه شکمی است . همچنین دارچین حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که موجب کاهش التهاب در بدن و کاهش آسیب رادیکال های آزاد می گردند .

از دیگر فواید مهم دارچین در بیماری دیابت است که موجب کنترل قند خون می باشد . افزودن دارچین به چای و انواع غذا اثرات مثبتی بر سلامتی خواهد داشت .

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

کبد چرب گرید 2 و سلیاک

کبد چرب گرید ۲ و سلیاک

کبد چرب گرید ۲ و سلیاک کبد چرب گرید ۲ و سلیاک افراد مبتلا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *