چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم
چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم

چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم ؟

چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم

برخی افراد حتی با رعایت های رژیمی و انجام ورزش باز هم لاغر نمی شوند. علت چیست؟

برخی اوقات انجام کارهایی باعث می شود که فرد در برنامه کاهش وزن به نتیجه دلخواه خود نرسد. در اینجا برخی از عادات رفتاری نامناسب را شرح داده ایم.

دسر قبل از خواب
بیشتر افراد به خصوص خانم ها تصور می کنند که همه نکات رزیمی را رعایت می کنند اما اینطور نیست. خوردن انواع دسر و بستنی به خصوص پیش از خواب باعث چاقی بیشتر می شود.

شب زنده داری
تا دیروقت بیدار ماندن و صبح ها تا دیروقت خواب بودن از عادت غلطی است که باعث برهم زدن طبیعت بدن و متابولیسم می شود. برنامه خواب خود را تنظیم کنید. در تحقیقات مختلف نشان داده شده است افرادی که تا دیروقت بیدار هستند تمایل بیشتری به دریافت کالری بالا دارند درنتیجه کنترل اشتها در این افراد با دشواری روبروست.

چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم
چرا با وجود رژیم لاغر نمیشویم

ورزش بیش از حد
اگر تصور می کنید ورزش زیاد در کاهش وزن بیشتر موثر است؛ خیر اینطور نیست! طبق نتایج تحقیقات بدن بعد از ۲۰ دقیقه انجام ورزش شروع به سوزاندن بافت عضلانی می کند نه چربی! پس توصیه می شود به جای ساعت ها ورزش پیوسته که در نهایت به شدت خسته شوید, در چندین بازه زمانی ورزش کنید و هنگامی که به سختی افتادید ورزش را قطع کنید.

سبد غذایی اشتباه
حتما یخچال شما پر است از انواع کنسروها, کابینت ها پر از انواع خوراکی های صنعتی. اگر به این صورت باشد حتما کاهش وزن دشوارتر خواهد بود. بهتر است تجدید نظری در سبد غذایی خود کنید و به جای این همه خوراکی و غذای فرآوری شده از مواد غذایی طبیعی و سالم استفاده کنید و در منزل انواع غذایی اصیل ایرانی را تهیه کنید تا علاوه بر تسهیل کاهش وزن, از سلامتی نیز برخوردار باشید.

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

چرا لاغر نمی شویم ؟ - دلیل اصلی عدم کاهش وزن و لاغری چیست؟

چرا لاغر نمی شویم ؟ دلیل اصلی عدم کاهش وزن و لاغری چیست؟

چرا لاغر نمی شویم ؟ دلیل اصلی عدم کاهش وزن و لاغری چیست؟ چرا لاغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *