قهوه و لاغری - معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟
قهوه و لاغری - معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟

قهوه و لاغری – معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟

قهوه و لاغری , معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟

قهوه و لاغری و معجزاتی که از آن صحبت میشود ! آیا واقعا امکان پذیر است؟

کافئین موجود در قهوه موجب افزایش سطح سوخت و ساز بدن است که در کاهش وزن و لاغری موثر است. با توجه به مطالعات انجام شده نوشیدن یک فنجان قهوه پیش از تمرینات ورزشی از دردهای عضلانی پس از تمرینات می کاهد. کافئین موجب تاثیر بر فرآیند پیام رسانی سیستم عصبی مغز و نخاع می گردد. در نتیجه با کاهش دردهای عضلانی فرد قادر است مدت زمان بیشتری ورزش کند و میزان چربی سوزی افزایش می یابد.

قهوه و لاغری و خواب !

با توجه به آن که قهوه محرک است , نوشیدن بیش از حد در طول روز باعث بی خوابی شبانه می شود و فرد دچار اختلال خواب می گردد. و طبق مطالعات مشاهده شده است که کم خوابی و کمبود استراحت کافی باعث اضافه وزن و چاقی می شود. عدم خواب و استراحت کافی باعث کاهش سطح متابولیسم پایه بدن و افت در میزان تولید و ترشح هورمون رشد می شود.

قهوه و لاغری - معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟
قهوه و لاغری – معجزه لاغری با قهوه صحت دارد ؟

نکته بعد در رابطه با نوشیدن قهوه , ایجاد اضطراب و پریشانی ناشی از نوشیدن قهوه است. برخی از مطالعات انجام شده نشان داده اند که در پی احساس اضطراب و نگرانی افراد تمایل بیشتری به صرف غذا دارند که همین امر باعث افزایش دریافت کالری و چاقی می گردد.همچنین نوشیدن قهوه ممکن است باعث افزایش فشار خون می شود.

با توجه به همه موارد گفته شده , تاثیر قهوه بر بدن تک بعدی نمی باشد به این معنا که برای کاهش وزن و لاغری در نوشیدن آن افراط کنید! همچنین نباید از قهوه به عنوان نوشیدنی معجزه آسا که تمام چربی های اضافی را آب می کند , استفاده شود. این نوشیدنی به همراه پیروی از رژیم غذایی کم کالری و مناسب , و فعالیت بدنی و انجام ورزش موجب کاهش وزن است.

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

چربی سوزی با دوش آب سرد

چربی سوزی با دوش آب سرد

چربی سوزی با دوش آب سرد ممکن است ؟ دوش آب سرد به سوزاندن چربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *