رژيم غذايی برای آب كردن شكم و پهلو - راهنمای سریع آب کردن چربی ها
رژيم غذايی برای آب كردن شكم و پهلو - راهنمای سریع آب کردن چربی ها

رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو – راهنمای سریع آب کردن چربی ها

رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو

راهنمای سریع آب کردن چربی ها

رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو
لایه های چربی اطراف کمر , باسن و پهلوها باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های متابولیکی و مزمن مختلف می گردد. بافت چربی از نظر متابولیکی همانند بافت عضلانی فعال نیست و انرژی مصرف نمی کند .

مشکلات چاقی شکمی و احشایی
چاقی در این ناحیه باعث انباشت چربی بین لایه های اندام های داخلی می گردد. انباشت چربی باعث تولید و ترشح فاکتورهای التهابی است . افزایش سطح فاکتورهای التهابی در بدن , فرد را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف مانند دیابت نوع ۲ , بیماری قلبی و عروقی , سرطان سینه ( در زنان ) می شود .
چاقی شکمی در اثر انباشت چربی در بین اندام های داخلی و زیر پوست ایجاد می شود که باعث بزرگ شدن شکم و پهلوها است ! البته چربی زیر پوست خطراتی را که چربی احشایی ایجاد می کند, ندارد.

رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو - راهنمای سریع آب کردن چربی ها
رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو – راهنمای سریع آب کردن چربی ها

راه های رژیم غذایی برای آب کردن شکم و پهلو چیست؟

تنها راه آب کردن پهلو و شکم : ورزش + رژیم کاهش وزن

داشتن زندگی فعال و پر تحرک از موثرترین استراتژی ها برای از بین بردن چربی شکم و پهلو است. حداقل ۳۰ دقیقه در طی روز , ۵ روز در هفته انجام ورزش های هوازی کمک بسیار زیادی در محو کردن چربی های این نواحی می کند.
دراز نشست , حلقه ورزشی و سایر ورزش های ناحیه شکم و باسن , به کاهش چربی و خوش فرم شدن کمک شایانی می کنند .

انجام ورزش بدون داشتن رژیم لاغری موثر نمی تواند باشد . برای داشتم رژیم لاغری می بایستی کالری کل دریافتی خود را کاهش دهید و غذاهای مناسب انتخاب کنید . کاهش ۵۰۰تا ۱۰۰۰ کالری در روز به کاهش وزن ۰٫۵ تا ۱ کیلوگرمی در هفته می انجامد . میزان کل کالری موردنیاز برای افراد طبق جنس , سن , فعالیت بدنی و شرایط فیزیولوژیک مشخص می شود .
کاهش وزن ۲تا ۴کیلوگرم در ماه میزان مطلوبی برای لاغری است . البته کاهش وزن بیشتر از ۴ کیلوگرم در ماه می بایستی تنها زیر نظر متخصص تغذیه صورت گیرد .

به همراه افزایش فعالیت بدنی و پیروی از رژیم غذایی سالم , می بایستی تغییراتی نیز در سبک زندگی رخ دهد.
کاهش استرس و نگرانی ها , افزایش ملاقات با عزیزان و آرامش داشتن , توکل بر خدا , خواب و استراحت کافی , اصلاح الگوی خوراک و نظم در غذا خوردن , مصمم بودن بر کاهش وزن همگی به کاهش چربی های شکم و پهلو و داشتن زندگی سالم و شاد کمک می کنند .

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

سوزاندن چربی شکم و پهلو

سوزاندن چربی شکم و پهلو

سوزاندن چربی شکم و پهلو با ۸ ماده غذایی فوق العاده برنامه کاهش وزن از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *