آبلیمو عسل برای لاغری - با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!
آبلیمو عسل برای لاغری - با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!

آبلیمو عسل برای لاغری – با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!

آبلیمو عسل برای لاغری – با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!

آبلیمو عسل برای لاغری

معجزه لاغری با آبلیمو و عسل
امروزه رژیم ها و توصیه های مختلف لاغری و چاقی بسیاری در محافل مختلف به گوش می رسند که بسیاری از آن ها پایه علمی ندارند , آسیب رسان و یا بی فایده هستند . در حقیقت هیچ ماده غذایی خاصی وجود ندارد که فرد با مصرف آن , بدون پیروی از رژیم کاهش وزن و انجام ورزش مستمر و منظم به راحتی لاغر شود.
اصولی ترین و سالم ترین راه برای کاهش حجم چربی ها که در سالیان طولانی انباشته شده اند , پیروی از رژیم کاهش وزن متعادل و متنوع به همراه انجام ورزش منظم است . البته توجه داشته باشید که کاهش وزن می بایستی با روندی معقول و تدریجی اتفاق بیافتد . کاهش وزن ۱۵- ۱۰ کیلو در ماه اصلا به نفع سلامت فرد نیست.
حال برای روشن شدن بهتر موضوع , معجون آبلیمو عسل و تاثیر آن بر لاغری را بررسی می کنیم .

آبلیمو عسل برای لاغری - با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!
آبلیمو عسل برای لاغری – با معجون عسل و لیمو وزن کم کنید!

ارزش غذایی لیمو
اگرچه لیمو تاثیر خاصی در کاهش وزن ندارد ولی افزودن این میوه به رژیم غذایی فواید زیادی برای سلامت بدنتان دارد . لیمو میوه ای کم کالری است . یک لیمو تازه متوسط که تقریبا ۳ قاشق غذاخوری می شود ,تنها حاوی ۱۱ کالری است. این میزان آبلیمو سرشار از ویتامین ث است که ۲۱% نیاز روزانه در مردان و ۲۵% نیاز روزانه در زنان به این ویتامین را تامین می کند . لیمو همانند گریپ فروت , پرتقال و نارنگی از منابع غنی ویتامین ث است . از فواید سلامتی ویتامین ث می توان به پیشگیری از ابتلا به سرطان , بیماری های قلبی و کاهش روند پیری اشاره کرد .

لیمو و کاهش وزن
مصرف لیمو تاحدی موجب افزایش چربی سوزی حین ورزش می شود . لیمو را به شکل های مختلف می توان استفاده کرد : به عنوان طعم دهنده سالاد به جای سس های چرب و پر کالری , ترکیب لیمو با عسل ( شربت آبلیموعسل ) و یا برش های خیار را به همراه دو قاشق آبلیمو و یک قاشق عسل به یک لیوان آب خنک اضافه کنید و حین ورزش بنوشید .

ارزش غذایی عسل
قند از مهمترین عوامل افزایش وزن و چاقی است . ولی شیرینی و قند عسل خالص نه تنها مضر نیست بلکه مفید نیز هست . یک قاشق غذاخوری عسل خالص تنها ۲۱ کالری انرژی دارد که تقریبا ۵ کالری بیشتر از شیرین کننده و قند های دیگر است .
همچنین قدرت شیرین کنندگی عسل بیشتر از قندهای دیگر است . به همین جهت در صورت استفاده از عسل برای شیرین کردن با مقدار کمی, به نتیجه دلخواه می رسید.
عسل دارای خواص ضد باکتریایی و ترمیمی فوق العاده ای دارد . مصرف عسل موجب کاهش سطح کلسترول تام خون و کنترل بهتر قند خون در افراد دیابتی می شود .

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

رژیم لاغری با لیمو ترش

رژیم لاغری با لیمو ترش

رژیم لاغری با لیمو ترش ممکن است ؟؟؟ رژیم لاغری با لیمو ترش امکان پذیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *