بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!
بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!

بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!

بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!

بهترین راه لاغری
خوراکی های مضر (هله هوله ها ) باعث کند شدن سرعت متابولیسم و در نتیجه چاقی و اضافه وزن می شوند . متابولیسم فعل و انفعالات شیمیایی است در بدن رخ می دهد . متابولیسم بالا یعنی سرعت سوخت و ساز بدن سریع است و متابولیسم پایین و کند به معنی سرعت پایین سوخت و ساز بدن می باشد . متابولیسم کند باعث سختی در کاهش وزن و لاغری است . مطالعات نشان داده اند که خوردن هله هوله ها باعث کند شدن سرعت سوخت و ساز بدن است و کاهش وزن را با سختی روبرو می کند .

هله هوله ها عبارتند از غذاهای فرآوری شده ای که حاوی کالری بسیار بالا , کربوهیدرات تصفیه شده و فاقد سبوس , و چربی های مضر و اشباع هستند . چیپس , سیب زمینی سرخ شده , انواع کیک و شیرینی ها , انواع اسنک های صنعتی , نوشیدنی های صنعتی و فست فودها در این دسته قرار می گیرند .

این مواد غذایی مغز را تحت تاثیر قرار می دهند . در صورتی که بیش از حد مصرف شوند اثر تخریبی بیشتری خواهند داشت . این مواد غذایی باعث ترشح بیش از حد دوپامین در مغز می شوند . مقدار بیش از حد این نوروترنسمیتر باعث اعتیاد به غذا به خصوص این مواد غذایی مضر می گردد .

نکته بعدی در رابطه با تاثیر هله هوله ها در کاهش وزن و لاغری, به میزان انرژی مورد نیاز برای سوزاندن آن ها در بدن مربوط می شود . خوراکی های مضر ذکر شده در بالا نسبت به سایر مواد غذایی طبیعی و سالم , برای هضم و جذب کالری کمتری نیاز دارند . در نتیجه فرد چاق تر می شود .

 

 

بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!
بهترین راه لاغری با حذف هله هوله ها!!!

 

خوراکی های مضر باعث مقاومت به انسولین هستند . مقاومت به انسولین از فاکتورهای اصلی ابتلا به دیابت نوع ۲ و حتی وخیم شدن وضعیت سلامتی در دیابت است . افراد مبتلا به دیابت و یا پری دیابت این مواد غذایی را باید به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنند . مقاومت به انسولین باعث بالا ماندن قند خون پس از صرف غذا است .

نوشیدنی های شیرین صنعتی به علت مقدار بالای فروکتوز , متابولیسم را کند می کنند .

نکته پایانی : در صورتی که به کاهش وزن و لاغری علاقه مندید و میل دارید با سلامتی وزن کم کنید و به وزن ایده آل خود برسید ؛ جانک فودها (هله هوله ها ) را از برنامه غذایی خود حذف کنید .
این مواد غذایی بدون تامین مواد مغذی ضروری بدن , بیشترین کالری را به بدن می رسانند . حاوی مقادیر بالایی نمک , شکر , چربی های مضر و فاقد فیبر , پروتئین , ویتامین و املاح معدنی می باشند .

کانال تغذیه سالم

پیشنهاد ما

کاهش وزن و لاغری سریع

کاهش وزن و لاغری سریع

کاهش وزن و لاغری سریع راه های زیادی برای کاهش وزن و لاغری سریع وجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *