Women and jeans of the greater size

قبل از خواب چه بخوریم تا لاغر شویم ؟؟؟

قبل از خواب چه بخوریم تا لاغر شویم ؟؟؟

قبل از خواب چه بخوریم تا لاغر شویم
در صورتی که در حال کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل هستید اما در طول شب از خواب بیداری می شوید و غذا می خورید , حتما این پست را مطالعه کنید .

با خوردن میان وعده ای سبک پیش از خواب , گرسنگی شبانه را تحت کنترل می گیرید و خواب عمیقی خواهید داشت . در صورتی که با این ترفند مشکلتان حل نشد حتما با مشاور تغذیه خود مشورت کنید !

درباره کاهش وزن
راه های بسیار زیادی باری کاهش وزن وجود دارد که البته اغلب آن ها غیر اصولی می باشند و ممکن است برای فرد مشکل ایجاد کند . به همین جهت توصه می کنیم برای لاغر شدن دست به هر کاری نزنید! و مراقب سلامتی خود باشید .
نکته اصلی در برنامه کاهش وزن و لاغری ایجاد تعادل منفی بین میزان کالری دریافتی و میزان کالری مورد نیاز برای بدن است . در صورتی که شما در طول شب کالری اضافی دریافت کنید , این تعادل منفی ایجاد نمی شود و کاهش وزن نخواهید داشت . میزان کالری دریافتی برای کاهش وزن با توجه به شرایط فرد , سن , جنس , قد و وزن فعلی و سطح فعالیت بدنی برآورد می شود . همچنین میزان کاهش وزن اصولی و سالم بین ۰٫۵ تا ۱ کیلوگرم در هفته است .

قبل از خواب چه بخوریم تا لاغر شویم
قبل از خواب چه بخوریم تا لاغر شویم

میان وعده پیش از خواب
یکی از نگرانی ها در مورد غذاخوردن پیش از خواب , دریافت کالری اضافی و یا انتخاب غذایی نامناسب است . اما در صورتی که به عنوان بخشی از برنامه غذایی کاهش وزن شما در نظر گرفته شود , هیچ گونه تاثیر منفی بر روند لاغری نخواهد داشت .

بهترین خوراکی پیش از خواب چیست؟
بهترین میان وعده پیش از خواب برای جلوگیری از خوردن شبانه , باید انرژی کمتر از ۲۰۰ کالری داشته و حاوی فیبر و پروتئین باشد . فیبر و پروتئین در کنترل گرسنگی بسیار موثر هستند . فیبر هضم را کند می کند و در نتیجه احساس سیری طولانی تری فرد خواهد داشت . مکانیسم دقیق تاثیر پروتئین بر سیری مشخص نیست اما پروتئین بر هورمون های تنظیم کننده سیری موثر است .

  • برش های موز به همراه گردو
  • شیر و خرما
  • بادام خام
  • ذرت
کانال تغذیه سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *