نشانه های لاغر شدن با رژیم های لاغری خطرناک را تشخیص دهید

نشانه های لاغر شدن - نشانه های رژیم های لاغری خطرناک

نشانه های لاغر شدن با رژیم های لاغری خطرناک را تشخیص دهید

نشانه های لاغر شدن
مراقبت از میزان غذای دریافتی , انتخاب های غذایی سالم , انجام ورزش و پیاده روی به سالم شدن و کاهش وزن کمک می کند . عدد روی ترازو تنها شاخصه برای تشخیص کاهش وزن نیست . بدن در مسیر لاغری و کاهش وزن سیگنال هایی می دهد که از کاهش وزن نشان دارند.

لباس هایتان گشاد می شوند!!! – در هفته های ابتدایی پیروی از برنامه غذایی کاهش وزن , کاهش دریافت غذاهای فراوری شده , شکر و غلات تصفیه شده و انتخاب های غذایی سالم , تا حد زیادی وزن آبی از دست می دهید! البته این کاهش وزن روی ترازو مشاهده می شود و البته نسبت به قبل در لباس هایتان راحت هستید . زیپ و دکمه شلوار , پیراهن و مانتو به راحتی بسته می شود و حتی ممکن است به کمربند نیز نیاز داشته باشید!

تغییرات را در آینه مشاهده کنید!!! – هیچ کس به اندازه شما , بدنتان را نمی شناسد . وقتی وزن کم می کنید خود متوجه کاهش اندازه بازو یا پهلوهایتان می شوید. این تغییرات را پیش از دیگران خودتان متوجه می شوید .

فعالیت های روزانه راحت تر انجام می شوند ! – داشتن وزن ایده آل به فعال بودن و با انگیزه بودن کمک بسیاری می کند . همچنین در صورتی که منظم ورزش کنید , فرز و قوی می شوید .

سلامتی بیشتر با کاهش وزن بیشتر! – با کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل مارکرهای سلامتی در وضعیت مناسب و سلامت قرار می گیرند. در صورت کاهش وزن اصولی در افراد چاق , با کاهش وزن ۵ تا ۱۰ درصد از کل وزن , میزان فشارخون و سطح کلسترول تا حد خوبی تنظیم می گردند.

نشانه های لاغر شدن – نشانه های رژیم های لاغری خطرناک

نشانه های کاهش وزن خطرناک

  • کاهش وزن بیش از یک کیلوگرم در هفته
  • ریزش مو شدید طی دوران پیروی از رژیم
  • کاهش وزن در اثر رژیم های لاغری با کالری بسیار کم – زیر ۱۲۰۰ کالری در روز
  • کاهش وزن با رژیم های تک بعدی ( تک میوه , تک سبزی یا فقط پروتئین )

Related Post